29 Mart 2015 Pazar

Mavi Aşkına..! Golden Rose Rich Color Oje 15, 16, 49



Golden Rose Rich Color Oje
Golden Rose Rich Color Oje



Golden Rose'un Rich Color serisinden mavinin üç farklı tonu bugün sizlerle. Mavinin her tonunu, en çok da laciverdi çok severim. Ojede ise ayrıca güzel duran bir renk. En sade halinizle bile mavi bir oje sizi tarz gösterebilir.



Golden Rose Rich Color Oje 15
Golden Rose Rich Color Oje 15


Golden Rose Rich Color Oje 15
Golden Rose Rich Color Oje 15



Rich Color serisinden sadece 15, 16 ve 49 numaralı renklere sahibim. Yoğun bir yapıya sahip olan bu ojelerle opaklık tek katta sağlanıyor. Ancak 15 numaralı açık mavi renginde ikinci kata ihtiyaç duyabilirsiniz. Tabi size tavsiyem yoğun yapısından dolayı bunu zamanınız bolsa veya iyi bir oje kurutucunuz varsa yapın. Yoksa benim gibi akşam geç saatte sürerseniz, sabah kalktığınızda yastık deseninizi tırnağınızda görebilirsiniz:) 



Golden Rose Rich Color Oje 49
Golden Rose Rich Color Oje 49

Golden Rose Rich Color Oje 49
Golden Rose Rich Color Oje 49



Kalıcılığına gelince, üç güne kadar bir sıkıntı yaşamadım. Bir ojenin kalıcılığı için oldukça uzun bir süre olduğunu düşünüyorum. Ufak rötuşlarla veya üzerine bir top coatla daha da fazla dayanabilir bence.



Golden Rose Rich Color Oje 16
Golden Rose Rich Color Oje 16


Golden Rose Rich Color Oje 16
Golden Rose Rich Color Oje 16



Şişesinin şeklini çok beğendim. Hem şık hem de oje kutunuzda yer kaplamayacak şekilde tasarlanmış. Fırçasının yassı ve geniş olması ise benim için büyük bir artı. Tırnaklarım birazcık büyük olduğu için ince uçlu fırçalarla oje sürmek işkenceye dönüşebiliyor bazen.





Bu renklerin hepsini ayrı ayrı çok sevdim. Ama itiraf etmem gerekirse, 16 numaralı o muhteşem lacivert rengi bir başka sevdim.


Golden Rose Rich Color Oje
Golden Rose Rich Color Oje


Hepinize masmavi bir gün dilerim...





6 yorum:

  1. Bu seri çok güzel :) Hemen kuruyor . En baştaki açık maviyi çok beğendim:) bu arada blog sayfanızı blog keşif etkinliğinde paylaşmışsınız bende gördüm geldim. Sİzi de beklerim. Heranyeganedir.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de çok güzel bir seri :) blogunu çok beğendim bu arada, takipteyim..

      Sil
  2. Ben de 15 numarayı çok beğendim :) Blogunu keşif etkinliğinde gördüm takipteyim bana da beklerim sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seni gördüm ama sık kullanılanlara ekleyip takip etmeyi unutmuşum malesef :) teşekkür ederim uğradığın için ;)

      Sil
  3. Renkleri çok beğendim iki tane daha açık tonu bulunursa çok güzel şeyler yapılabilir :) Tırnaklarda renk geçişlerini çok seviyorum :) Bu arada takiptyim bana da beklerim :)
    suslusirine.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumun için çok teşekkür ederim.seni takip ediyorum ki ben:)) paylaşımlarını da çok severek okuyorum hatta :)

      Sil