18 Mart 2015 Çarşamba

Essence Quick Dry Top Coat / Oje Kurutucu


essence quick dry top coat
Essence Quick Dry Top Coat



Son zamanlarda, hızlı kurutucu adı altında birçok marka sprey veya cila çıkarır oldu. Benim ilk kullandığım Flormar'ın kurutucu spreyi idi. Kuruma süresini 3-5 dakika kadar kısaltıyor. Çok iyi olmasa da fena da değil bence.


Bir de top coat şeklinde olanlarından deneyeyim dedim ve Essence Quick Dry Top Coat'ı aldım. Sürdüğünüz ojeyi hızlıca kurutmayı vadeden bu top coat  amacını hiçbir şekilde gerçekleştiremiyor. Aksine bir de kuruma süresini uzatıyor.

İki kat sürdüğüm oje normalde 8-10 dakikada kururken, üzerine uyguladığım bu kurutucu ile 15-20 dakika sonra bile bozulmalar oldu. Bu kadar bekledikten sonra ojenin kendisi de kururdu zaten:)

Parlatıcılığı veya ojenin kalıcılığını artırmasıyla ilgili yorum yapamayacağım malesef. Ojelerim o kadar dağıldı ki hemen silmek zorunda kaldım çünkü. Sonuç olarak, 6.25 tl ödediğim bu ürünü kesinlikle tavsiye etmiyorum. 

5 dakikada ojemi sürüp çıkmak için oje kurutucu arayışım devam edecek... 

Şimdilik hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder