12 Mart 2015 Perşembe

Yves Rocher Suya Dayanıklı Asansörlü Göz Kalemi /Siyah



yves rocher akmayan göz kalemi
Yves Rocher Asansörlü Göz Kalemi


Bugün sizlere, yıllardır elimden  düşürmediğim Yves Rocher Asansörlü Göz Kaleminden bahsetmek istiyorum. Akma ve dağılma yapmayan özelliğinin yanı sıra yumuşak sürümü ve simsiyah rengiyle de vazgeçilmezlerim arasındadır bu ürün.



Göz çevrem yağlı olduğundan, sürdüğüm far, göz kalemi veya eyeliner birkaç saat içinde dağılıp akmaya başlar. Hatta göz kapağımın üst tarafına da bulaşır. Far neyse de, göz kalemi ve eyeliner dağıldığında gerçekten kötü bir görüntü oluyor. Benim bu konudaki en etkili silahım Yves Rocher'ın bu asansörlü göz kalemi oldu. 8-10 saat gözümde kaldığı zamanlarda bile hiçbir şekilde sorun yaşamadım.



        












Kalemin arka tarafında bir de kalemtıraş bulunuyor. Gerçi ben pek de ihtiyaç duymuyorum. Böyle bir özelliğinin olduğunu ben değil de tesadüfen eşim farketti zaten :)


Gözümün içerisine sürdüğümde ise aynı kalıcı etkiyi gösterdiğini söyleyemem. Belki de sorun, hafif bir esintide, soğukta, güneşte sulanan gözlerimden kaynaklanıyordur. Siz de sonuç farklı olabillir yani.



yves rocher akmayan göz kalemi
Yves Rocher Asansörlü Göz Kalemi

Ürünün tek eksi yanı, 0.3 gr olup kısa sürede bitiyor olması. Sonuç olarak bu göz kalemini size de tavsiye ederim. İndirimsiz fiyatı 32.90 tl ama zaman zaman %20-30 civarında indirime giriyor.

Umarım siz de memnun kalırsınız.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder