22 Mart 2015 Pazar

Essence All About Nude Far Paleti


Essence All About Nude Far Paleti
Essence All About Nude Far Paleti

Bugün sizlerle uygun fiyatı ve genel olarak kaliteli ürünleriyle adından sıkça söz ettiren Essence markasına ait bir makyaj ürününü tanıtacağım. Essence All About Nude far paleti hafif simli yapısıyla nude tonlarda renkler içeren bir far paleti.



Essence All About Nude Far Paleti
Essence All About Nude Far Paleti


Daha önce bu tonlardaki farları hiç kullanmadığımdan dolayı Essence raflarında görünce denemek istedim. Pişman mıyım değil miyim pek karar veremedim açıkçası. Çünkü renkler ne kadar güzel olsa da iki, üç renk dışındaki diğer renkler göz kapağında neredeyse aynı duruyor. Ayrıca pigmentasyonları da pek iyi sayılmaz. Tabi ben far bazı ile kullanmadığım haliyle yorumluyorum. İyi bir far bazı ile daha iyi bir sonuç alınacabileceğini düşünüyorum. 

Alt sıradaki koyu olan iki renk ise oldukça güzel. Tek başına ya da gölgelemede sonuç mükemmel.

Essence All About Nude Far Paleti
Essence All About Nude Far Paleti


Fotoğraflardaki uygulamalarım ise şu şekilde:


Öncelikle göz kapağımın tamamına 5 numaralı rengi uyguladım. Crease bölgesine ve alt kirpik diplerime (siyah kalem dışında) 3 numarayı, gözümün dış köşesine ise 6 numaralı mürdüm rengini uyguladım. Ayrıca 4 numaralı açık pembe rengi göz pınarlarıma sürdüm. 1 ve 2 numaralı renkleri ise renk vermede pek başarılı bulmadığımdan makyajımda kullanmadım.

Essence All About Nude Far Paleti
Essence All About Nude Far Paleti


Essence All About Nude Far Paleti

Alttaki fotoğrafta ise göz kapağıma 3 numaralı farı uyguladıktan sonra dış köşelere 5 numaralı farla gölgeleme yaptım. Bu şekilde daha aydınlık ve temiz bir görüntü elde edebilirsiniz.

Essence All About Nude Far Paleti
Essence All About Nude Far Paleti

Eğer doğal tonlarda farlarınız yoksa Essence All About Nude far paletine bir şans vermenizi öneririm. Yoğun olmayan günlük makyaj için ideal olduğunu düşündüğüm bu paletin fiyatı 13.5 tl.

Essence All About Nude Far Paleti


1 yorum: