14 Mart 2015 Cumartesi

Watsons ve Gratis Alışverişim


Birkaç hafta önce Watsons ve Gratis'ten küçük çaplı bir alışveriş yaptım. İndirimsiz dönemde gidince kendimi çok da kaptırmamış oldum aslında :) Gelin neler aldığıma birlikte bakalım...


watsons ve gratis alışverişim


Essence Pure Skin Sivilce Karşıtı Yıkama Jeli: Daha önce Yves Rocher Pure System yüz temizleme jelini kullanıyordum ve kendisinden orta seviyede memnundum aslında. Ama bitmek üzere olduğundan Essence yıkama jelini denemek istedim. Birkaç haftalık deneme süresinden sonra sonuçlarını sizinle de paylaşacağım. Fiyatı 8.90 tl.

Essence All About Nude Far Paleti: Bu tonlardaki farları bugüne kadar hiç kullanmadım. Ancak bu paletin renkleri çok doğal ve de güzel göründüğü için almak istedim. Fiyatı 13 tl.

Essence Quick Dry Top Coat: Essence standında gözüme çarpınca sepete attığım bu top coatın fiyatı 6.25 tl.

NYC Big Bold Volume by the Lash Maskara: NYC markasına ait uygun fiyatlı bu rimel plastik bir fırçaya sahip. Fiyatı 11.99 tl.

Maybelline the Colossal Kajal Göz Kalemi: Bir önceki yazımda en sevdiğim göz kaleminden bahsetmiştim. Maybelline'in bu kalemini, Yves Rocher asansörlü göz kalemini kullanmaya kıyamadığım için alternatif olarak aldım. Fiyatı 9.90 tl.

Bütün bu ürünleri deneyip, yorumlarımı sizinle en kısa zamanda paylaşacağım. Şimdilik hoşçakalın.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder