5 Nisan 2015 Pazar

Bahara Merhaba Makyajı


Bahar Makyajı, Renkli Makyaj
Bahar Makyajı


Nisan ayına girdiğimiz şu günlerde, her ne kadar bahar gelmiş gibi yapıp güneş hala bulutların arkasında usul usul gizlense de rengarenk makyajlarla baharı getirmeye ne dersiniz? Eğer sizin yaşadığınız yere de bahar uğramıyorsa yapmanız gereken şey, elinizdeki renkli farları, kalemleri ve rimelleri değerlendirmek. Böylece aynaya baktıkça sizin, size baktıkça da arkadaşlarınızın içi açılır, güne pozitif enerjiyle başlamış olursunuz.


Bahar Makyajı, Renkli Makyaj


Bahar Makyajı, Renkli Makyaj
Bahar Makyajı


Ben de bu düşünceden yola çıkarak, sizler için, beğeneceğinizi umduğum renkli bir göz makyajı yaptım. Öncelikle makyajımda hangi ürünleri kullandığıma bir göz atalım.


  • Maybelline Color Tattoo 24hr Krem Far / 50-Eternal Silver.
  • Golden Rose Göz Farı / 206-Mor.
  • Yves Rocher Asansörlü Göz Kalemi / Mavi ve Yeşil.
  • Estee Lauder Sumptuous Extreme Maskara / 11-Bold Cobalt.



Bahar Makyajı, Renkli Makyaj
Bahar Makyajı


Geçelim makyajımın ayrıntılarına. Göz kapağımın tamamına gümüş rengindeki krem farı, crease bölgesine ise mor farı uyguladım. 



Bahar Makyajı, Renkli Makyaj, Golden Rose Mor Far
Bahar Makyajı, Renkli Makyaj, Maybelline Color Tattoo


Daha sonra alt ve üst kirpik diplerime göz pınarından ortaya kadar yeşil kalemi, ortasından gözün dışına kadar kuyruk da yaparak mavi kalemi sürdüm. Kuyruk kısmını biraz daha belirginleştirmek için mor farı ince bir fırça yardımıyla mavi kalemin üzerinden geçtim. Yani geçişli üç renk elde etmiş oldum. 



Bahar Makyajı, Renkli Makyaj, Yves Rocher Mavi Yeşil Göz Kalemi


En son adımda kirpiklerime Estee Lauder'n mavi rimelini sürdüm. Bu rimelin mavisine bayılıyorum. Özellikle güneşli bir günde dışarı çıktığınızda kirpikleriniz çok daha güzel görünecektir. Ayrıca gözümün içerisinde siyah kalem var ama olmasa da olur. 



Bahar Makyajı, Renkli Makyaj, Estee Lauder Mavi Rimel


Bahar Makyajı, Renkli Makyaj, Estee Lauder Mavi Rimel


Tabi ki renkli göz makyajıyla, şeftali veya nude tonlarda bir ruj kullanmak uygun olacaktır. Umarım makyajım baharda cıvıl cıvıl bir gün için size fikir vermiştir.


Güneşli günler sizinle olsun... Sevgiler:)

3 yorum:

  1. Teşekkür ederim :)) Seve seve takip ederim blogunu..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba blog keşif etkinliğinden geliyoruuuuum ^-^ Sizi gfc ile takibe aldım bile =) Banada beklerim *-*
    Bloğum: www.sanatinsaklisirlari.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin blogumaa:) hemen takip ediyorum ben de seni..

      Sil