18 Mayıs 2015 Pazartesi

Watsons Anneler Günü İndirimi Alışverişim


Watsons Anneler Günü İndirimi
Watsons Anneler Günü İndirimi

Selam:) Gecikmiş bir anneler günü indirimi yazısıyla karşınızdayım. Watsons'ın Anneler Günü için yapmış olduğu indirime, başta direnmeye çalışsam da, indirimin son gününde dayanamayıp ben de girdim mağazadan içeri. 


Watsons Anneler Günü İndirimi

Aslında özellikle almak istediğim birkaç ürün vardı ama onları bulamayınca başka şeylere yöneldim. Pek istediğim gibi olmadı alışverişim. Çünkü standlardaki birçok ürünün testerı yoktu. Dolayısıyla o sinirle gözüme çarpan bir iki şeyi alıp çıktım. Hiç hoşuma gitmedi bu durum. Sonuçta testerları denemeden hangi ürünü alacağımıza nasıl karar verebiliriz ki? Neyse, bunları bir kenara bırakıp size aldıklarımdan bahsedeyim.

Maybelline Color Tattoo-Taupe,Golden Rose Oje


Maybelline Color Tattoo farlarından Permanent Taupe rengini hep almak istediğim için bulunca çok mutlu oldum:) Fiyatı 17 tl den %30 indirimle 12 tl ye geldi. Eyeliner almak ise aklımda yoktu. Şu an kullandığım keçe uçlu eyeliner hafiften kurumaya başlayınca şöyle bir bakındım ve Maybelline Lasting Drama Gel Eyelinerı gördüm. Aslında jel eyelinerları, kullanmayı beceremem diye daha önce hiç almamıştım. Keçe uçluların kullanımı daha kolay diye düşünürdüm. Ancak eve gelip denedikten sonra, bunca zamandır neden almamışım diye kendime kızdım. Ayrıntılı yazısı uygulamalı görselleriyle yakında blogda olacak. İndirimli fiyatı 17 tl. Ojelere gelince, kim ihtiyacı olduğu için oje alır ki. Görür görmez attım sepete iki tane. Golden Rose Jolly Jewels serisinden 102 ve 103 numaralı ojelerin renkleri çok güzel, parıl parıl ama silerken biraz zorlayan ojeler. Altına bir baz kullanmakta fayda var.

Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner

Her ne kadar alışveriş sırasında hayal kırıklığına uğrasam da, eve geldikten sonra aldıklarımı denemenin mutluluğu bir başka. Sizce de öyle değil mi? :)

Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle... Sevgiler...


4 yorum:

  1. güle güle kullan yorumlarını bekliyorum ve bende bloguma bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel günlerde kullanın blogunuz blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim ve takipteyim.
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim :)
    http://modadusleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. İyi günlerde kullanın :)
    Blog keşif etkinliğinden geliyorum, takipteyim.
    http://madamevanille.blogspot.com.tr/
    Beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. Yazını çok beğendim güle güle kullan canım bloguma bekliyorum :)

    YanıtlaSil